רשימת תחנות רדיו ישראליות מעודכנת

בורר תחנות
cc-by-nd tomaradze

לפני כשנה וחצי פרסמתי קובץ עם רשימה של הכתובות הישירות של תחנות רדיו ישראליות באינטרנט. הקובץ זכה להצלחה רבה והורד עד רגע זה 1146 פעמים. בעקבות כמה דיונים בוואטסאפ שעסקו בתחנות רדיו באינטרנט, חזרתי לקובץ לבדיקה וגיליתי שהרבה תחנות שינו את כתובתן בלי לדווח לי. לכן ארזתי תיק וכלי פיתוח ויצאתי לציד כתובות.

חלק מהתחנות מגנות על הכתובת כאילו מדובר קוד שייתן לי גישה ישירה למשדרים אבל הצלחתי לחלץ את כל הכתובות המעודכנות. הוספתי גם את גלי ישראל שלא היו קיימים בפעם הקודמת. לצערי התברר שחלק מהתחנות (רדיו תל אביב ורדיו חיפה) עברו לשדר בפרוטוקול rtsp שלא נתמך ברוב הנגנים. vlc תומך בו וגם gstreamer בגרסאות החדשות.

הנה הקובץ המעודכן. צריך לפתוח אותו בנגן שתומך ברשימת ההשמעה הזו כמו vlc או Rhythembox.

לטובת מי שלא מעוניין בקובץ, הנה רשימת הכתובות המלאה:

אני מקווה שזה יועיל לכולם. אשמח לקבל עדכונים על שינויים.

עדכון: לבקשתו של מר אובונטו הוספתי את רדיו 2000. הוספתי גם את רשת מורשת.
עדכון 2: נוסף גם רדיו קול ברמה.
עדכון 3: בעקבות הודעה בוואטסאפ הוספתי גם את רדיו צפון ללא הפסקה.
עדכון 4: נוסף רדיו אורנים.
עדכון 5: לבקשת אדי הוספתי את רק״ע.

קישורים שיכולים לעזור:

 

88 מחשבות על “רשימת תחנות רדיו ישראליות מעודכנת

  1. מר אובונטו says:

    תודה רבה!
    אם תוכל להוסיף את רדיו ערוץ 2000, זה יהיה נהדר. הם משדרים גם באינטרנט אבל זה עובד לי רק בווינדוס. אני נאלץ להפעיל מכונה וירטואלית עם וינדוס.

  2. חתול says:

    שוב השכן? (זה השם שלך?): הוספתי.
    שימי: רדיו צפון ללא הפסקה לא משדר באינטרנט. לפי ויקיפדיה רוב השידורים שלו זהים לרדיו ללא הפסקה התל אביבי אז אתה יכול להאזין לו.
    אילן: גל"צ עובד לי עכשיו, גלגל"צ משום מה לא אבל זו הכתובת. אולי יש אצלם בעיות. אני משתמש ב-vlc ובטוטם.

  3. Sro says:

    תודה.
    נתקעתי לפני מספר שבועות עם גלקסי בדרך, כשהתפרסם שחרור שליט, ולא הצלחתי להאזין לשום תוכנית רדיו (בכמה דקות שבדקתי, לא מצאתי אתר / אפליקציה).
    מיד חשבתי להרים משהו לבד. זה הוקפא, כעת כשהבאת את הרשימה, זה רגע לארגן את זה בתצוגת mobile.

    אז למי שמעוניין (בדקות הקרובות זה יעלה):
    http://radio.sro.co.il

  4. שמעון says:

    רשימה שימושית תודה !
    אני במחשב נכנס לאתר שמרכז את כל תחנות הרדיו.. שזה גם אופציה נוחה בשבילי. יש המון סוגי אתרים, צריך לחפש רק את המילה רדיו בגוגל.

  5. BAM says:

    thanks hatul for your convenient list. שsorry about this being in English
    for those who prefer a small app, rather than a full-fledged media suite like banshee-amarok-vlc-rhythmbox, i suggest radiotray. it is a small icon in the top panel, whose sole purpose is to play online radio streams. it comes with a few presets, but i took the time to add the israeli stations listed in the main post to the bookmarks.xml file. you can download the file here… http://tinyurl.com/d549va8 and use it to replace the bookmarks.xml file in the ~/.local/share/radiotray folder. now, when you open the radiotray bookmarks, you should have a separate category called "Israel", containing most (but not all — sorry) of the listed links. These can be easily changed via the radiotray interface.

  6. חתול says:

    הקישור ל-102fm נכון, אבל הוא כנראה בקידוד שאף נגן שניסיתי לא מצליח לקרוא.
    בקול ישראל די קל להוציא את הקישורים. ב-103FM לא הצלחתי, הוא משתמש בפרוטוקול מוזר.

    להפוך לפודקסט דורש עבודה ותהיה גם בעיה של זכויות יוצרים.

  7. עירא says:

    יופי. היתה לי תגובה ארוכה ומפורטת אבל מערכת סינון כלשהיא אכלה לי אותה בטענה שאני לא מאפשר קוקיז (אני חוסם רק עוגיות צד ג') ואז בלחיצה אחורה כבר לא היתה לי תשובה לשלוח מחדש. לא ידידותי למשתמש. אוף!

  8. חתול says:

    עירא, אני מצטער. אני משתמש בתוסף סינון ספאם מתוצרת עצמית ויש לו לפעמים בעיות.
    בגרסה הבאה אשתדל להוסיף לו שמירה של התגובה כדי שלא תלך לאיבוד.

    בכל מקרה אשמח לקרוא לפחות תקציר של התגובה.

  9. עירא says:

    מה רע באקיסמט? עושה אצלי עבודה מושלמת.

    בקצרה עניתי לשאול על ההבדל בין שרת סטרימינג ומשיכת קבצי ארכיון שאינם אותו הדבר (אבל קל להפעיל בלינוקס כלי שיקליט את הסטרים לקבצים של שעה כדי לבנות ארכיון לבד).

    לגבי זכויות שימוש – לצערי אנחנו לא ארה"ב. שם השלטון איננו גוף ומעמד נפרד מהעם כמו בארץ. שם כל תוכן שנוצר ע"י גוף ציבורי הוא בבעלות הציבור או "נחלת הכלל". זה כולל משמכים ממשלתיים, תכני אתרי ממשל, ספר החוקים, תמונות ונאומים של הבית הלבן ובתי הפרלמנט וכולי. בארץ, השידור ה"ציבורי" הוא למעשה שידור ממשלתי, פרופגנדה ממש לפעמים, שלא רק שאנחנו משלמים עליו אגרה ולא מקבלים חופשי את ארכיוניו, אנחנו גם צריכים לסבול בו פרסומות כעלבון נוסף.

    לא התכוונתי לפתוח דיון, כי זה לא הטופיק של הפוסט, אבל כלוחם חופש מידע ותוכנה, הנושא מציק לי, ורציתי להדגים שזה לא נושא לדיון קליל בתגובות של פוסט אחר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *