פודקאסטים – סיבוב שני

אם עוד לא קראת: פודקאסטים – חלק א'

לאחרונה התחדשתי בטלפון נייד חדש – סמסונג גלקסי S5570I שמכונה פופ פלוס. האמת היא שאני הזמנתי מהחנות גלקסי מיני אבל קיבלתי את הפופ פלוס שהוא דגם משופר של המיני. החיסרון היחיד שלו הוא שאין לו עדיין רומים.

מה שכיף בטלפון הזה שכמובן מריץ אנדרואיד שהוא מנהל את כל הפודקאסטים בעצמו בעזרת היישום byondpod. ביונדפוד יודעת להוריד, לסדר, לנגן ולמחוק את כל הפודקאסטים בצורה ממש נוחה. יש לה גרסת ניסיון כמעט מלאה בחינם והגרסה המלאה עולה 26.77 ₪ ובהחלט שווה את זה.

אז לכבוד הטלפון החדש שלי הנה כמה פודקאסטים שלא נכנסו לרשימה הקודמת.

  • מה הקשר?! – פינה בגלי צה"ל שמעבירה במהירות כמה מושגים עם הקשרים רופפים ביניהם. נראה שזה הפסיק להתעדכן אבל כבר יש שם 42 פרקים. בקטע על הטלית יש להם לא מעט שגיאות.
  • 60 שניות – פינה שמשודרת ברדיו 1מ', רדיו הטכניון, ובה מסבירים בכל פעם 60 שניות (בערך) על נושא אחר. כנראה שהם מקריאים מוויקיפדיה אבל זה בכל זאת מעניין.
  • פה ושם בארץ ישראל  – פודקאסט חדש על נושאים שקשורים לארץ ישראל. שמעתי רק פרק אחד ועדיין לא החלטתי מה דעתי עליו.
  • נפילת הרפובליקה הרומית ועליית הקיסרות – סדרת הרצאות מרתקת מהאוניברסיטה המשודרת על המעבר של רומא מרפובליקה לקיסרות. מאות שנות היסטוריה רומית בשלושה עשר פרקים. מי שיש לו קשרים אצלי יוכל לקבל הזנת רסס.
  • התאטרון הרדיופוני של אביגיל – תסכיתים קצרים ומשעשעים מפי אביגיל רבין.
  • עוד מעט נהפוך לשיר  – תכנית של גלי צה"ל ליום הזיכרון שבה מלחינים ומבצעים שירים שכתבו חיילים שנפלו. ההזנה מתעדכנת פעם בשנה. יש לי רגשות מעורבים כלפיה. מצד אחד היא מרגשת, מצד שני קצת בכיינית.
  • פודקסט לעניים – אריאל ממליץ על הרצאות מעניינות מיוטיוב שהוא המיר לקובץ שמע. מסיבות של זכויות יוצרים הוא לא מקשר לקובצי השמע אלא רק מסביר איך להמיר בקלות.
  • שעה היסטורית – תכנית רדיו על היסטוריה ששידר פרופ' מיכאל הר סגור בגל"צ במשך שנים רבות. מטעמי זכויות יוצרים אין גישה ישירה לפרקים וצריך לבקש קישור דרך קבוצת הפייסבוק הזו לפי ההסבר בהודעה.

2 מחשבות על “פודקאסטים – סיבוב שני

  1. אריאל says:

    תודה על הקישורים, חידשת לי לגבי התאטרון הרדיופוני של אביגיל, מאוד אהבתי את מספרי הסיפורים שהפסיק. תודה על הכבוד להיכלל ברשימה 🙂

    רסס לסדרת ההרצאות על רומא אפשר לקבל גם בלי ויטמין p. בראש של כל הרצאה יש רסס לפריטים ולתגובות. (http://glz.fm/index.php?action=media;sa=rss;album=92)

    יש שם עוד סדרת הרצאות שנראית מעניינת לגבי מהפכת הפריון (http://glz.fm/index.php?action=media;sa=rss;album=93).

  2. חתול says:

    התאטרון הרדיופוני של אביגיל קצת שונה ממספרי הסיפורים (שיש לי תחושות מעורבות לגביהם).
    הרסס שיש לאוניברסיטה המשודרת הוא לא ישירות לקבצים ולכן לא יעבוד עם תכנות פודקאסטים, לי יש רסס ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *