הורדת תוכניות מאתר גל"צ – כנראה שבחלונות זה יותר קל

לפני יומיים כתבתי פוסט על איך מורידים תכניות מאתר גלי צה"ל באמצעות לינוקס. אתמול בדקתי כיצד ניתן להוריד את התכניות על מערכת הפעלה אחרת בשם חלונות והתברר ששם זה הרבה יותר פשוט (וכאן חצי מהקוראים מפסיקים לקרוא).

בעוד על אובונטו נאלצתי להשתמש בסקריפט bash שיקליט את התכניות הרצויות, בחלונות התקנתי את מנהל ההורדות המצוין Orbit. אח"כ בחרתי מהתפריט בדפדפן את download all, סימנתי את הקבצים הרצויים והוא הוריד אותם בלי בעיה.

ללינוקס לצערי לא הצלחתי למצוא תכנה דומה. בכלל, מנהלי הורדות טובים ללינוקס לא קל למצוא. קיים טוקן (ששווה פוסט נפרד) אבל הוא מיועד לשרתי הורדות בלבד. בתור מנהל הורדות כללי אני משתמש כרגע ב־Gwget שהוא נחמד אבל לא מספיק.

המסקנה מהפוסט הזה היא לא שלינוקס פחות טובה מחלונות אלא רק שיש לה עוד במה להשתפר.

9 מחשבות על “הורדת תוכניות מאתר גל"צ – כנראה שבחלונות זה יותר קל

  1. שי says:

    לא ניסיתי בעצמי — אני לא מרגיש צורך בכלי כזה — אבל אם הבנתי נכון, אז FlashGot אמור לתת לך בלינוקס חוויה דומה. אגב, Orbit מתמודד גם עם התוכניות ה"קשות" (חיים של אחרים, שעה הסטורית, אוניברסיטה משודרת) כמו שהסקריפט המשופצר עושה?

  2. חתול says:

    @שי: אני משתמש ב־flashgot בשביל לקשר בין Gwget לפיירפוקס אבל הוא פחות טוב מאורביט. הוא מצליח להוריד קבצים במכה אבל לא מדיה זורמת כמו בגל"צ.
    עם התכניות ה"קשות" (דרך אגב, אוניברסיטה משודרת היא מהקלות דווקא) אורביט לא מצליח להוריד אבל אני לא מאמין שאף תכנה תצליח, גם הסקריפט מיועד רק לגל"צ ולא יסתדר עם אתרים אחרים.

  3. אלעד says:

    אולי מישהו יכול לעזור לי בנושא הזה…

    אני מנסה להוריד תכניות של האוניברסיטה המשודרת או שעה היסטורית מאתר גלצ.קראתי שניתן להוריד תכניות מאתר גלצ באמצעות flashget. וגם קראתי שכדי לעשות זאת צריך לשנות את התחילית של ה-URL מ- http ל- mms.
    כך או כך ה-flashget לא מצליח להתמודד עם הקבצים ומוריד קבצים של 1 בייט או מודיע שהפרוטוקול אינו נתמך.
    ניסיתי גם עם zamzar שמתיימרים להיות אפליקציה מובילה בכל מה שקשור להורדה והמרה של קבצים מהרשת.
    ועדיין הנסיון לא צלח….

    למי הפתרונים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *