זהו, התקנתי לינוקס

טוב, אחרי התלבטות של חודשים החלטתי להתקין לינוקס על המחשב (אובונטו, אם ממש מעניין אתכם).

זו אומנם לא הפגישה הראשונה שלי עם לינוקס, כבר השתמשתי באובונטו בצורות שונות, מכונה וירטואלית, לייב סידי, מחשבים ישנים, אבל לבסוף התקנתי על המחשב העיקרי שלי בצד מערכת החלונות.

מה שעיקב אותי ומנע ממני להתקין היה מחסור בזכרון בדיסק הקשיח. שבוע שעבר השגתי דיסק קשיח נוסף (קצת ישן) ואחרי שחיברתי אותו (הסתבך כהוגן) התקנתי עליו את אובונטו.
כרגע ההתרשמות שלי טובה, למרות שיש כל מיני בעיות אבל אני אנסה לפתור אותן, מה שאומר שבזמן הקרוב יתפרסמו כל מיני הסברים על אובונטו ומדריכים לשימוש. אני מתנצל מראש בפני המשתמשים במערכות הפעלה אחרות שמבקרים בבלוג (80% לפי נתוני הסטיסטיקה)  אבל אוליהקריאה תגרום לכם לנסות גם את לינוקס.

7 מחשבות על “זהו, התקנתי לינוקס

  1. el.il says:

    יש בלינוקס המון יתרונות על פני Windows, בעיקר אם אתה מפתח אתרים, השילוב של הSFTP בתוך מנהל הקבצים, וההדגשה בgedit הופכת את הכל ליותר קל. גם למי שמפתח סקריפטים לינוקס טובה יותר מWindows, כי bash הרבה יותר חזק מbatch.
    ולמי שמתגעגע לתוכנות מסביבת Windows, שיתקין Wine. הוא מריץ המון תוכנות שאין להם תחליפים בלינוקס (משחקים לדוגמה) בצורה סבירה+

    חתול: גם אני מעדיף את גנום. הוא מאוד מאוד נוח, הרבה יותר מWindows. ראיתי צילומי מסך של KDE, נראה כמו חיקוי עלוב לWindows, וראיתי צילמוי מסך של XFCE, נראה כמו חיקוי עלוב לגנום.

    יחזקאל:
    גם אני חושב ככה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *