אתר חדש ל„קטעים בהיסטוריה“

לוגו קטעים בהיסטוריה

לוגו קטעים בהיסטוריהאת הפודקאסט קטעים בהיסטוריה אין צורך להציג, זהו פודקאסט ידוע ברשימת הפודקאסטים העבריים ואף המלצתי עליו כאן לפני מעט זמן. למרות פרסומו לא היה לקטעים היסטוריה אתר עד הזמן האחרון.

לאחרונה התנדבתי לבנות אתר לפודקאסט. הבניה לקחה כמה שבועות ובימים האחרונים האתר עלה לאוויר. אז אני גאה להציג את האתר של קטעים בהיסטוריה. האתר נמצא בפיתוח מתמיד ואשמח להערות כדי לשפר.

בנוסף פתחתי דף פייסבוק לקטעים בהיסטוריה כדי לקדם את האתר ומשתמשי פייסבוק שבכם מוזמנים לסמן „אהבתי“ על הדף.

קטעים בהיסטוריה

12 מחשבות על “אתר חדש ל„קטעים בהיסטוריה“

  1. אלכס says:

    שלום חתול תודה על ההשקע שלך ושהפנתה את הגלשן שלי אל אתר הפודקסטים הזה. יש לי עצה/בקשה, כשהתחלתי להאזין ל פודקסט על "מרד בר-כוכבא א" גליתי באמצה שאני צריח לקפוץ לפודקסט על "המרד הגדול" ו"קרבות מדהימים בהיסטוריה" כדי להבין טוב יותר את קוו המחשבה של יובל ואת עוצמת/משקל הארויים שקרו.
    מה שאני מציאה זה אם אפשר לעשות מעיין "עץ טלויות" או "תגיות" לכול פודקסט שמתבסס קצת על פודקסט אחר באתר. ומצטער על שגיאות כתיב שלי ושוב תודה

  2. חתול says:

    אלכס, תודה על התגובה.
    טכנית אפשר לעשות את מה שאתה מציע בקלות אבל אני לא בטוח מה הצורך בכך. יובל מתייחס לפעמים לפרקים גם אם הם לא קשורים ישירות. הקשר למרד הגדול ברור ואכן עדיף להאזין קודם לכל הפרקים הקודמים על מלחמות היהודים ברומאים. הקשר לקרב חרן הוא רופף למדי, אותו אדם מופיע בשני האירועים האלה.

    ונא להגיב עם כתובת דוא״ל אמתית, אין לך ממה לפחד.

  3. יובל says:

    האתר הוקם לגמרי בזכות עמיעד ולמרות אין סוף הבקשות שלי הוא פעם אחת לא אמר לא. השקעה אדירה באתר, ירידה לפרטים ואיפלו כתיבת סקריפטים למשוך כל מיני נתונים מכל מיני מקומות. אין כמוך עמיעד אלפי תודות. מקווה שאוכל לגמול לך ביום מן הימים.

    יובל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *