התנצלות או שידרגתי לוורדפרס 2.8

אם מישהו ניסה להכנס לבלוג בימים האחרונים כנראה שהופיע לו הודעת שגיאה מרהיבה. אם מיד אחר כך הוא שאל את עצמו או את חברו מה בדיוק קרא לבלוג ולאחר מכן לא הצליח להרדם בלילה מסקרנות אז אני מקדיש לו את הפוסט של ההסבר.

ביום חמישי בלילה שידרתי את הבלוג לוורדפרס גירסה 2.8.

בשונה מרוב השידרוגים של המערכת שלא עשו לי בעיות עד עכשיו השידרוג הזה (דרך השידרוג האוטומטי החדש של וורדפרס) גרם לבלוג לקרוס ולהציג הודעת שגיאה על כך שיש בעיה בקבצים של המערכת. מכיון שהיה כבר מאוחר דחתי את פתרון הבעיה לזמן אחר.

חשבתי שהבעיה נגרמה מכיון שהמערכת שלי היא בעברית והשדרוג האוטומטי השתמש בגירסה האנגלית, לכן הורדתי ביום שישי את הגירסה העברית והעלתי אותה לשרת שלי כך שתדרוס את הקבצים של האנגלית.

גיליתי שאולי באמת השידרוג האוטומטי גרם לבעיה מכיון שהודעת השגיאה התחלפה אבל הבלוג עדיין סירב לעלות על מסך המחשב שלי (האמת שזה לא היה המחשב שלי כי לא הייתי בבית אבל זה לא ממש חשוב לכם, נכון?). שבת שנכנסה השעתה את הנסיונות שלי למציאת הבעיה.

היום חזרתי שוב למסע החיפושים. בעצתו של תומר בדקתי האם התוספים גורמים לבעיה. שיניתי את השם לתיקיית התוספים והנה הבלוג שלי מופיע על מסך המחשב (הפעם המחשב שלי). כיון שכך יכלתי לצמצם את הבעיה לתוספים.

התחלתי לנטרל תוסף, תוסף ע"י שינוי השם לכל תיקייה ובדיקה אחרי כל שינוי שם האם הבלוג חזר מחופשת המחלה שלו. אחרי מספר נסיונות כאלה שלא עלו יפה ניטרלתי את התוסף "די לספאם" שחוסם הודעות ספאם בבלוג. והנה הבלוג במלוא תפארתו.

הבנתי שכנראה שיש לתוסף באג עם גירסה 2.8. הפעלתי את שאר התוספים , שלחתי הודעה למרק שכתב את התוסף ופירסמתי פוסט חדש על כל הסיפור.

3 מחשבות על “התנצלות או שידרגתי לוורדפרס 2.8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *